otrdiena, 2011. gada 15. novembris

Tuvojas pārbaudes darbu laiks

Rīti man sākas ar stundām. Dažreiz jau no pusdeviņiem, dažreiz tikai ap pusdienas laiku. Toties darba dienas beigas man ir 17:00. Tas nozīmē,ka man ir laiks līdz 5iem, lai pārlabotu stundu darbus, izdarītu labojumus skolas mājas lapā, palīdzētu pa reizei kādam skolotājam izveidot kādu atskaiti vai vēl kādu brīnumu. Un tad sākas interesantākais.
Skolas laikos pati nākošajai dienai gatavojos pa vēliem vakariem. Esmu sapratusi,ka skolotāji tā nevar. Nereti nākošās dienas darbiņu sagatavošana aizņem pat pāris stundas. It īpaši man- es mēģinu saprast,kas varētu būt interesants katras programmas skolēnam (skolā mācās pavāri, būvnieki, namdari), kas varētu būt atbilstoši viņu zināšanām (atsevišķās grupās diemžēl jābaksta ar pirkstu, kur atrodas katra podziņa, dažreiz šķiet,ka viņiem ir bail no tastatūras). Atnākot šeit strādāt, es sāku mācīt Wordu visiem no sākuma. Tagad dažām grupām sanāk Informātikas stundas pat 3reiz nedēļā, tāpēc ir izdevies pamatīgi daudz ko apgūt. Es vismaz ceru,ka viņi kko iemācās. Nu neko, šodien uztaisīju kontroldarbu par Wordu. Tāpat kā sākumā testu par teoriju devu visiem, tā arī šo testu došu visām grupām. Es ceru,ka nebūs tikpat negatīvu emociju no skolēnu puses kā par pirmajiem darbiem...  :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru